piątek, 26 stycznia 2018

Seria Starcrossed - Leisa Rayven



Zły Romeo (tom I)


Foto - Karolina Hajdysz
Cóż...prawda jest taka że nie bardzo wiem

jak to ogarnąć. Byłam pewna, że historia

mnie wciągnie, pochłonie, a potem walnie

raz i to porządnie, żebym wróciła do

rzeczywistości. Ale tak nie było... . Ethan i

Cassie to dwójka niby dorosłych, a

kompletnie niedojrzałych bohaterów. Tak,

on skrzywdził ją mocno kilka lat wcześniej

- dwa razy. Tak, ona oddała mu swojej

serce i cnotę. Tak, zakochali się w sobie do

szaleństwa i pociągali się fizycznie aż do

bólu. I co z tego? Miałam chęć wstrząsnąć

jednym i drugim za to co robią i jak się

zachowują, a potem wepchnąć oboje do łóżka by w końcu się odpowiednio dogadali . Ich

niestabilność emocjonalna jest przykra i mocno wyczuwalna, choć podczas prób i występów

są absolutnie niezastąpieni. Dwójka młodych i utalentowanych aktorów, miłość i rany z

przeszłości, które wciąż krwawią i bolą. Najbardziej frustrowało mnie gdy po raz setny

czytałam jak chcą się zbliżyć do siebie, a potem wypalają z tekstem że nie powinniśmy, albo

że może jednak tak. Jezu, zwariować idzie czytając takie coś... . Pamiętajcie, że to tylko moja

opinia i nawet jeśli nie jest meeega pozytywna, to nie twierdzę, że powinniście zrezygnować z

tej historii. Było w niej też wiele miłych, przyjemnych, romantycznych i zabawnych sytuacji,

dzięki którym uśmiech nie schodził mi z twarzy. Ich uszczypliwe dyskusje, jej poziom

desperacji seksualnej sprawił, że naprawdę się uśmiałam :). Ale to koniec książki sprawił, że

sięgnę po ciąg dalszy...jestem strasznie ciekawa co się stało (choć boje się, że to znów

rozchwianie emocjonalne...).

*


" Czasami otaczamy się murem nie tylko po to, by nie dopuszczać do siebie innych, ale i po

to, by się przekonać, komu zależy na nas na tyle, by zechciał go zburzyć. "

*



Wydana - 29 marca 2017

Wydawnictwo Otwarte

stron 400


*    *    *


Zła Julia (tom II)


Foto - Karolina Hajdysz
Tak! Właśnie na coś takiego czekałam ...

dokładnie tak wyobrażałam sobie te

historię. Cieszę się, że nie zrezygnowałam z

przeczytania jej zbyt szybko. Zdecydowanie

bije na głowę pierwszy tom!

Wciąż nie mogę znieść myśli, że

zmarnowali trzy długie lata na to co było

od początku im pisane. Z drugiej strony

gdyby nie ta przerwa Ethan nie stałby się

prawdziwym, kochającym i

odpowiedzialnym facetem. Niestety tym

razem to Cassie musi stawić czoła swoim


demonom gdy w jej drzwiach po raz trzeci staje On i ze spokojem twierdzi, że będzie

cierpliwie czekać, walczyć o nią i jej miłość. Ciężko czekać i w pełni zaufać, gdy widok,

zapach, dotyk....wszystko sprawia, że jedyne co chodzi obojgu po głowie to intensywny, dziki

seks. On bardzo zmężniał, zrozumiał wiele rzeczy z przeszłości i błędów które popełnił,

podjął się terapii. Ona uparcie walczy ze swoimi uczuciami. Jej serce mówi "pragnę Cię" a

rozum "zniknij i nie wracaj". Nie zazdroszczę :). Mnóstwo naprawdę gorących i namiętnych

scen erotycznych które sprawią, że każdemu mocniej zabije serce i nie tylko.

Ethan i Cassie otrzymują angaż do tej samej sztuki, powracają wspomnienia, pragnienia,

żale. W dodatku pojawia się gałązka oliwna w postaci dzienników Ethana, które ma nadzieję

pomogą podjąć Cass decyzję w sprawie ich wspólnej przyszłości.


*



" Ludzie są jak książki. Każdy, kto pojawi się w naszym życiu, może zerknąć na kilka

naszych stron. Jeśli im się spodobamy, pokazujemy im kolejne strony. Jeśli oni nam się

spodobają, chcemy, by zobaczyli fragmenty, których nie poddaliśmy korekcie. Niektórzy

ludzie mają prawo robić notatki na marginesie. Zostawiać swój ślad na nas i naszej historii.

Ale ostatecznie wydrukowane słowa- te, które określają nas jako osoby- nie zmienią się bez

naszego pozwolenia. "



*

Wydana - 13 września 2017

Wydawnictwo Otwarte

stron 368





2 komentarze:

  1. Jeszcze nie czytałam "Złej Julii" ani "Złego Serca" Ale po twojej recenzji 2 tomu na pewno sięgnę bo 2 jak i 3 tom. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zastanawiam się nad trzecim tomem...tak naprawdę ta historia skończyła się na Julii. Sama nie bardzo wiem czy zdecyduje się na "Złe Serce". Może Twoja recenzja w przyszłości sprawi ze zmienię zdanie? :)

      Usuń