poniedziałek, 29 stycznia 2018

Cykl - Nie dajesz mi spać - Alice Clayton - tom I-II




Foto - Karolina Hajdysz
( Tom I )




BOSKA ♥️!!  To naprawdę świetny,

przezabawny i romantyczny odmóżdżacz

dla każdego! Historia jest zdecydowanie

mało ambitna, nieskomplikowana, pełna

spontanicznego humoru i właśnie tego było

mi trzeba! Myślę, że Ci którzy tak jak ja nie

mieli okazji by sięgnąć po książkę tej

autorki teraz to naprawią. Gwarantuje

Wam świetną zabawę, duuuużo

uszczypliwych i przepełnionych chemią

dialogów w których się zakochałam, a także

prawdziwa kobieca przyjaźń i seks...czyli to co tygryski lubią najbardziej :). Tak więc

postaram się opisać Wam ją w skrócie - Caroline Reynolds jest projektantką wnętrz (nie

mylić z dekoratorką!). Po drugie mieszka sama z kotem Clive'em, który jest całkiem

zazdrosnym i zabawnym stworzeniem. A po trzecie i najważniejsze od dawna poszukuje O - a

czym jest tajemnicze O? To po prostu orgazm...którym jej poprzedni facet nawet nie

próbował jej obdarzyć. Zwariowana i zabawna do bólu dziewczyna (tak jak i jej przyjaciółki -

ekipa rodem z Bridget Jones albo Seksu w wielkim mieście!). Pewnej nocy Caroline

"poznaje" swojego namiętnego sąsiada Simona Parkera. Nie jest to zwykłe zapoznanie,

ponieważ tak naprawdę połączy ich ściana między sypialniami w którą prawie każdej nocy

uderza łoże Simona podczas jego miłosnych uniesień. Mężczyzna jest zawodowym

fotografem, który często podróżuje po wielu bajecznych miejscach świata. Tak więc ich

pierwsza zapoznawcza noc okaże się ... mocno burzliwa :).

*


" Są chwile w życiu, kiedy trzeba być ostrożnym,

ale bywają też takie momenty, w których po prostu musisz mieć jaja i zaryzykować. "



*

Przyjaciele i partnerzy mogą nam być bardzo bliscy, ale nic nie zastąpi uczucia totalnej

przynależności do kogoś, kto cię ukształtował i dał ci korzenie, niezbędne, gdy świat staje

przeciwko tobie.



*

Wydana 24 września 2014

Wydawnictwo Pascal

400 stron



*    *    *




Foto - Karolina Hajdysz



( Tom 2 )



Wstępny plan był taki, że wrócę do tej serii po jakiejś przerwie, ale wymiękłam! Caroline i

Simon są tak fantastyczną parą, że ich perypetie uzależniają ♥️. Te wszystkie uszczypliwe i

prowokujące dialogi sprawiają, że miałam naprawdę ogromny ubaw podczas czytania.

Pomimo całej tej przewidywalności nadal podtrzymuje zdanie, że to świetna seria! Słabsza,

ale i tak dobra zabawa wciąż jest zapewniona. Simon wciąż podróżuje i oddaje swoje serce

fotografii, a Caroline rozpoczyna zarządzanie firmą projektową swojej szefowej gdy ta

wyjeżdża. Książka zawiera całe mnóstwo podtekstów, bardzo barwnie i smacznie opisanych.

Zwariowane przyjaciółki także dają mocno o sobie znać - wciąż są chwilami mocno

wkurzające ale wielokrotnie sprawiają że brzuch boli ze śmiechu. No i Clive - nasz kocurek.

Tym razem ucieka z domu, ale spokojnie - wróci, w wieeeelkim stylu! Simon z dnia na dzień

coraz bardziej dojrzewa do własnej i w pełni świadomej przyszłości...a całkowitą rewolucję

przechodzi podczas 10-lecia ukończenia szkoły po spotkaniu z dawnymi znajomymi na którą

poszedł z Caroline. Robi ogromny krok naprzód czym mocno zaskakuje pannę Reynolds.

Super!

PS - Simon Parker to chodzący ideał - cierpliwy, wyrozumiały, rozsądny, kochający, z pasją,

utalentowany, no i oczywiście sprawny w każdy możliwy sposób ♥️


*

" - Wszystkiego dobrego na nowej drodze życia i powodzenia w wyborze płytek. - Obróciłam


się na pięcie i wpadłam na sprzedawcę.

Wyprostowałam się, przeprosiłam go i dość głośno zapytałam:

- Mój chłopak lubi posuwać mnie na wyspie kuchennej. Jakie płytki poleca pan do jej

wyłożenia?

Niewiarygodne, ale facet pokazał mi kilka rodzajów. "



*

" - O, tak.   -   Łup.

– O, tak.   -   Łup, łup.

– Caroline, nie mów w ten sposób, kiedy jestem tak daleko od ciebie – wydusił z siebie

Simon stłumionym głosem.

– Głuptasie, chodzi mi o walenie w ścianę po drugiej stronie.

– Kto tam jest?

– Facet z młotem. Szkoda, że go nie widzisz. Jest wielki.

– Bardzo cię proszę, nie mów mi o młocie innego faceta.

– To wracaj do domu i zaskocz mnie swoim – rzuciłam ze śmiechem.

– Będę jutro. Myślisz, że dasz radę do tego czasu myśleć wyłącznie o moim młocie?

– Zrobię, co w mojej mocy, kochany, ale nie masz pojęcia, jak pokaźny zestaw narzędzi ma

ten facet. Nic nie obiecuję. "

*

Wydana 18 marca 2015

Wydawnictwo Pascal

336 stron





c.d.n.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz