piątek, 21 kwietnia 2017

Pragnienie - Jo Nesbo




Odkąd "Pragnienie" znalazło się w moich chciwych łapkach czułam jednocześnie ogromne 

podekscytowanie powrotem wielkiego, choć trudnego Harry'ego Hole'a jak i lęk, czy Jo 

Nesbo po raz jedenasty stworzył równie dobry (albo i lepszy?) i krwisty ciąg dalszy? Gdy 

autor oglosił, że kolejny tom jest coraz bliżej skakałam z radości, ale z drugiej strony 

przeszła mi przez głowę myśl, że to przecież cały rok oczekiwania! Jak ja to zniosę? A tu 

prosze...czas zleciał jak szalony na moje szczęście :). Dziękuję jednocześnie Wydawnictwu 

Publicat za spełnienie mojego marzenia, za tę fantastyczną lekturę ❤. Po raz pierwszy 

czytałam o Harrym w całkowitym spokoju, delektując się każdą stroną, brutalną grą 

szaleńca i wybitnym stylem autora, który i tym razem powala i wciąga w wir zaskakujących 

wydarzeń. Świetna fabuła - każdy skrawek jest fenomenalny i zdecydowanie podbił poraz 

kolejny moje stęsknione serducho! Harry Hole..dla mnie to wielka zagadka...od czasu 

Człowieka nietoperza jego postać znacznie ewoluowała w pozytywnym tego słowa znaczeniu. 

Cieszę się, że nie stracił też swojego szóstego zmysłu, który jest niezwykle męski i 

pociągający. Mimo swojego charakteru pocieszył mnie, że potrafi odstawić Jim Beama i 

walczyć o szczęście najbliższej rodziny i swoje. To kawał fascynującego mężczyzny. Wracając 

jednak do samego "Pragnienia". Hole odstawia na bok wykładanie w szkole policyjnej i 

ponownie rozpoczyna polowanie na seryjnego, niezrównoważonego psychicznie mordercę, 

który w bestialski sposób zabija kobiety. Jak zakończy się ta gra? Jeśli wśród Was jest 

ktoś kto jakimś cudem nie mial jeszcze styczności z Harrym to zdecydowanie polecam to 

nadrobić! Tylko ostrzegam szczerze - jeśli zaczniecie to najprawdopodobniej się już nie 

oderwiecie :). Tworzy się nadzieja na kolejny tom ! To napawa mnie optymizmem, bo 

Harry'ego Hole'a nigdy za wiele! ❤. 

Uzależniłam się ❤❤❤



Można znaleźć mnie tu:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz