sobota, 13 października 2018

Smakoterapia 2 - Iwona Zasuwa










Bajeczne wydanie ♥️♥️♥️ zakochałam się w okładce po same uszy! Przyznam się bez bicia, że nie znam bloga Pani Iwony, ale po zapoznaniem się z książką stwierdzam, że wkrotce zajrzę tam koniecznie🤘. Sama jestem typem mięsożercy, lubię to....ale warzywa to moja druga miłość 😍. Myślałam kiedyś o zmianie, ale chyba po prostu brak mi aż takiego samozaparcia 🤔.
320 stron pełnych interesujących przepisów z kuchni roślinnej wraz ze zdjęciami - bez glutenu, nabiału i cukru. Podział dań na słodkie i wytrawne ułatwiają przeglądanie i poszukiwanie tego za czym nasze kubki smakowe tęsknią najmocniej 😍. Autorka i blogerka wysuwa mocne argumenty i wymienia zamienniki, które pozwolą cieszyć się słodyczą nie rujnując naszego zdrowia.


Wydana - 19.09.2018


















2 komentarze:

  1. Już sama oprawa bardzo kusi, więc chętnie sprawdzę, czy wnętrze książki jest tak samo zachęcające. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihihihi to prawda! Szczerze mówiąc na żywo książka jest jeszcze ładniejsza! A wnętrze...kryje sporo inspiracji :).

      Usuń