piątek, 26 stycznia 2018

Komisarz - Paulina Świst



Foto - Karolina Hajdysz

Kurcze, naprawdę świetnie się bawiłam :)).

Szczerze mówiąc byłam pewna, że będzie

to tylko i wyłącznie erotyk (na który w

sumie liczyłam) a tu zonk! Poza oczywiście

erotyką ze smakiem, która meeeeega mi się

podobała to jest to jednak całkiem rasowy

kryminał, który trafił mnie celnie w samo

serducho. Układy mafijne, niebezpieczna

policyjna praca pod przykrywką, a do tego

handel żywym towarem - to jest to! I te

wszystkie rozbrajające dialogi -

uszczypliwe, prowokujące, czasem

chamskie...ale działające na czytelnika. Wielokrotnie szczerze się uśmiałam. Naprawdę

świetna książka! Radosław jest ideałem faceta - cierpliwy, hojny, bogaty, przystojny, nie

przeszkadza mu doradzanie swojej dziewczynie w sklepach z ciuchami, a w

łóżku...prawdziwy gentlemam. Jego dziewczyna, Zuzanna to córka znanego w środowisku,

bogatego biznesmena. Niestety jest kobietą jakby żywcem wyrwaną z wieży jakiegoś

pozostałego z przeszłości zamku - naiwna, sfrustrowana, choć z czasem (również dzięki

Radkowi) na szczęście pokazuje pazurki :). A sam Radosław jest tak naprawdę z krwi i kości

gliniarzem grającym swoją rolę tak aby jak najbardziej zbliżyć się do ojca dziewczyny, który

współpracuje z grupą przestępczą werbującą siła kobiety do domów publicznych... . Dzieje

się naprawdę dużo - historia wciąga i mocno trzyma do samego końca!


Wydana - 22 listopada 2017

Wydawnictwo Akurat

320 stron



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz