piątek, 14 września 2018

Twardziel - Laurelin Paige







Uwielbiam książki romantyczno erotyczne - lekkie, nieskomplikowane, które sprawią, że odetchnę od codziennych problemów itp. Właściwie to chyba nigdy nie zdarzyło mi się narzekać na ich treść.
Tym razem jednak historia przekroczyła moją magiczną granicę wytrzymałości (która uwierzcie mi jest naprawdę daleko osadzona) ;) . Motyw romansu stolarza (scenografa) Setha Rafferty'ego i gwiazdy filmowej Heather Wainwright jest bardzo kuszący, ich spięcia pełne namiętności i złośliwości wciągają....a wprawione dłonie doświadczonego stolarza potrafią zdziałać prawdziwe cuda. Oboje z trudną przeszłością, lecz pragnący prawdziwej miłości.
Jest jednak coś co mnie zraziło - to foch "Pani wielkiej gwiazdy" za domniemane "kłamstwo" Setha rozwaliło wszystko. Taki drobiazg, a tragedia wyolbrzymiona do granic możliwości. Nasuwa mi się pytanie - i kto tu w tym wypadku jest tak naprawdę płytką diwą? .
Mmimo wszystko i tak spedziłam miłe chwile w towarzystwie "Twardziela" :)))


Wydana - 30 marca 2018

344 strony




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz