niedziela, 16 września 2018

Do zakochania jeden rok - Joanna Szarańska







Ojaaaaa, ta książka to normalnie hicior!!♥️ Potrzebna pilnie pierwsza część, proooooszę ♡! Jestem na gorąco po przeczytaniu i po prostu wymiękłam! Siedzę i wciąż śmieje się na wspomnienie głównej bohaterki całego zamieszania. Uwielbiam tę dziewczynę! Zakręcona romantyczka, która nie obawia się mówić co myśli bez względu na konsekwencje. Wątek kryminalny, świetne obyczajowe tło...Zojka ma charakterek, ale i dobre serducho, które tęskni za drugą połową. Już po kilkunastu stronach wiedziałam, że to nie będzie moje ostatnie spotkanie - jestem zauroczona ♥️! Pewnego dnia bez śladu znika Babcia Zojki - w tym samym czasie w mieście otwiera się biuro matrymonialne. Dziewczyna rozpoczyna własne śledztwo...będzie się działo, o tak 😉. Cała masa ciętych ripost, docinek...ale tak bywa gdy ludzie się kochają, nieprawdaż? Chyba że w wypadku Zojki po prostu się mylę 🤔. Jestem ZACH-WY-CO-NA! Lekka, przezabawna powieść, która rozbawi każdego do łez. Idealna na chwilę relaksu, poprawę nastroju (błyskawiczny efekt, naprawdę!), a w dodatku po wszystkim chce się więcej! Czekam z niecierpliwością na ciąg dalszy i z czystym sumieniem polecam ♥️♥️♥️


Wydana - 2 sierpnia 2018

Wydawnictwo Czwarta Strona

328 stron





Za egzemplarz dziękuję z całego serducha ♡♡♡:








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz