piątek, 14 września 2018

Siła, która ich przyciąga - Bittany C.Cherry







Ostatnio zaczęłam czytać rozsławioną Kasię Nosowską...ale niestety póki co nie jest to książka dla mnie. Poczekam na lepszą chwilę. Owszem, zabawna, moje poczucie humoru, ale czegoś mi w niej brakuje... A więc sięgnęłam po coś co już dawno do mnie przemawiało i czekało na lepszy moment pt "weź mnieeee ..... przeczyyyytaaaaj w końcu do cholery!" :D. Do tej pory każda z części autorstwa Brittany C.Cherry sprawiała, że emocjonalnie wymiękałam. No i tym razem było zdecydowanie ponownie. Naprawdę cudowna historia ♥️♥️♥️. On, Graham Russell, znany pisarz - człowiek pozbawiony prostych, pozytywnych uczuć i ona, Lucy - całkowite jego przeciwieństwo. Dzięki uporowi i urokowi dziewczyny między nią, a zranionym swizo upieczonym ojcem powoli rodzi się coś wiecej. Dziewczyna jest zawsze przy nim, pomaga przy opiece nad malutką córeczką. Pytacie co z matką dziecka? Szczerze mówiąc nie powiem Wam. Musicie sięgnąć po tę historię i tak jak ja przeżyć tę historię na nowo ❤️❤️❤️.
Warto! Jest piękna....w każdym calu ❤️.


Wydana - 8 listopada 2017

Wydawnictwo Filia

380 stron



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz