piątek, 14 września 2018

Poświęcenie - Adriana Locke






Siedzę i wciąż gapię się w tę książkę jak oniemiała. Ostrzegaliście, że historia połamie moje serce na kawałki...i tak się stało! Mój zapas chusteczek zniknął. Czuję tak wiele różnych emocji...wciąż zbierają się łzy na wspomnienie tego wszystkiego. To naprawdę wyjątkowa historia...pokazuje jak wiele człowiek jest w stanie znieść, jak wiele poświęcić dla dobra bliskich i jak mocno potrafi wierzyć i walczyć. Utwierdza nas w myśli, że bez względu na zło, które potrafi boleśnie napierać na nas ze wszystkich stron wciąż mamy siłę i nadzieję, że w końcu karty się odwrócą i powróci długo wyczekiwany spokój w sercu.

Świat Crew, Julii i Ever to w dużej mierze ból, ale i nieskończona, prawdziwa miłość. Taka, której wielu nawet niema okazji w życiu doświadczyć. Ze wszystkimi jej realnymi blaskami i cieniami, łzami i śmiechem...i tak właśnie odczuwałam te historie, całą sobą. Śmiałam się i płakałam...współczułam i cieszyłam się...ulegałam przyjemnościom i bluzgałam pod nosem.

W wielkim skrócie - Crew Gentry (kawaler o luzackim stylu bycia) jest opiekunem wdowy po jego bracie - Julii i małej córeczki Ever. Dziewczyna nie chce jego wsparcia, ale on czuje się w obowiązku i tak to robi. Kiedy na Julie i Ever spada kolejna tragedia Crew bierze je pod swoje skrzydła i wspólnie rozpoczynają walkę o życie...za wszelką cenę. 
Czas dorosnąć i dojrzeć Panie Gentry...

Cudowna historia, która trafia na moją listę najlepszych w 2018 ♥️♥️♥️. Polecam ją bez mrugnięcia okiem i wiem, że sama do niej za jakiś czas wrócę. Pięknie dziękuję Wydawnictwu Szósty Zmysł za egzemplarz do recenzji i już czekam na kolejną część 😍😍😍😍😍😍😍

Wydana 11 lipca 2018

Wydawictwo Szósty Zmysł



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz