piątek, 14 września 2018

Moje serce w dwóch światach - Jojo Moyes








"Zanim się pojawiłeś" to historia, która na zawsze zmieniła mój sposób postrzegania ludzi i świata. Choć nigdy nie potrafiłam pogodzić się z decyzją Willa Traynora to właśnie ten pierwszy tom był moim hitem nr 1 ♥️ ... a teraz już upewniłam się ze spokojem, że nic nigdy tego nie zmieni. 507 stron, byłam mega podekscytowana tym grubaskiem...nowojorskie tło perypetii naszej zwariowanej Lou, a u jej boku ukochany ratownik Sam.....i Josh, który wygląda zupełnie jak On, jak Will.
Ale szczerze mówiąc zupełnie mnie nie pochłonęło. Tylko parę fragmentów. Przeczytałam całą, ale nie znalazłam w niej nic co szczególnie ujełoby moje serducho, niestety. Ponadto spokojnie można byłoby odjąć jej ze 150-200 stron. Myślę, że wtedy byłoby o niebo ciekawiej. A tak w ogóle...niech każdy sam wyrobi sobie własną opinię na jej temat... .


Wydana - 6 czerwca 2018

512 stron





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz