piątek, 14 września 2018

Napisz do mnie - L.Liszewska R.Kornacki








Nie, nie i jeszcze raz nie! Ja się nie zgadzam, protestuję i w ogóle tak nie można! Jak można tak zakończyć tę historię i pozostawić mnie z taką dziurą w serduchu i niedopowiedzeniem? No i kiedy będzie ciąg dalszy?😁
.
Kilka minut temu skończyłam czytać i zupełnie niewiem co ze sobą począć... . Historia jest jednocześnie piękna i dramatyczna. Do bólu prawdziwa, życiowa, brutalna, ale i dająca nadzieję na lepsze i szczęśliwą przyszłość....ale czy pewną? Cóż....życie zawsze ma dla nas różne niespodzianki i rewelacje, które potrafią zmienić naszą codzienność o 180 stopni burząc i jednocześnie budując wszystko na nowo (choć niekoniecznie w tej właśnie kolejności).
Kosma Makarski to mężczyzna na pozór szczęśliwy ... żyje z rodziną w Łodzi, pracuje swoim kuszącym i zniewalającym głosem jako radiowy dziennikarz choć wykorzystuje go czasem do innych, niecnych celów. Matylda Witecka to równie na pozór szczęśliwa kobieta - jest spełnioną i utalentowaną artystką, malarką, ma dwóch synów i Męża, którego zazdroszczą jej inne kobiety. Pierwszy zagubiony list i następujące po nim wydarzenia stają się początkiem czegoś, czego oboje oboje od dawna wewnętrznie pragnęli ... nowego początku, zaufania i oddania ♥️.
.
Przepadłam...
Bardzo lubię...
Czekam na ciąg dalszy ❤️❤️❤️
Polecam!❤️

PS: Za chwilkę premiera druiego tomu!!! 💚💚💚💚 19 wrzesień ❤️


Wydana - 28 stycznia 2018

544 strony







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz