wtorek, 27 grudnia 2016

I po świętach ...



Cześć Wszystkim !



Albo w wersji świątecznej - hoł hoł hoooł :) hihihi ... uwielbiam ten magiczny czas. Pełen

szczęścia, bliskości, rodzinnego ciepła. Gdy siadamy wspólnie przy stole, rozmawiamy i

śmiejemy się. Uwielbiam słuchać wspomnień rodziców i dziadków z dawnych lat to bezcenne

chwile, które tak szybko mijają. Żałuję, że nie sprzyja nam ostatnimi czasy pogoda podczas 

tych dni ... wiele bym dała by świat pokrył się bielą. By móc ulepić bałwanka jak dawniej,

wytarzać się w śniegu niczym dziecko, przemoknąć do ostatniej nitki, a potem wrócić do

domu, przykryć się ciepłym kocem z kubkiem gorącej rozgrzewającej herbaty.

W tym roku musiałam być naprawdę grzeczna, bo Mikołaj sprawił mi sporą paczuchę :)

Dziękuję Mikołaju !!


Foto - Karolina Hajdysz


Już nie mogę się doczekać kiedy się za nie wezmę, ale prawdę mówiąc w kolejce czeka około

15 książek, a teraz doszło tych 8 .... pięknie razem wyglądają :) hihihi. Najbardziej ciekawi

mnie trylogia Zygmunta Miłoszewskiego ... od dawna marzyłam o tym pakiecie :).

A jak Wam minęły święta? 



Książkowy Pochłaniacz



2 komentarze:

  1. Niezły stosik, taki kompletnie rozstrzelony tematycznie:D Ja w tym roku dostałam 7 książek od Mikołaja:D
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihihi, też tak pomyślałam, że tematycznie rozstrzelony ;-)
      7 książrk...Mikołakj zdecydowanie nas docenił :-) .
      Pozdrawiam ciepło :-)

      Usuń