niedziela, 20 listopada 2016

List w butelce





*


"...Miłość to miłość, wiek niema znaczenia.

Wiedziałam, że jak dam Ci dość czasu, wrócisz do mnie..."


*


Znalezienie na brzegu butelki z listem, który jest jednocześnie niezwykle poetyckim 

wyznaniem to zdecydowane szczęście. Czemu? ilu dzisiejszych mężczyzn pisze takie rzeczy?

Nie dość, że żyjemy w dobie internetu kiedy to łatwiej wysłać smsa, to mam wrażenie, że

panowie nie są już tacy chętni na tego typu otwieranie się. A szkoda... . Mam jednak cichą

nadzieję, że nie jest tak najgorzej....albo, że panowie powrócą do tego zwyczaju, bo na kobiety

naprawdę takie rzeczy działają ;). Jestem tradycjonalistką i za nic w świecie nie zmienię tego

przyzwyczajenia :). To pierwsza książka N.Sparksa, ale już wiem, że nie ostatnia. Chociaż

przyznaję, że zakończenie szalenie mną wstrząsnęło i spowodowało potok łez. Zdecydowanie

wolę szczęśliwe zakończenia, ale przecież nie zawsze jest to możliwe. Piękna historia... .

Garrett w wypadku traci swoją żonę i całkowicie izoluje się od ludzi. Jest instruktorem

nurkowania, a także właścicielem sklepu ze sprzętem i amatorem żeglarstwa. Nie potrafi

zapomnieć o żonie, pisze więc do niej listy, które wkłada do butelki i wrzuca do morza. Jeden

z tych listów znajduje Theresa, samotna matka, dziennikarka i postanawia odnaleźć tego

mężczyznę. Łączy ich romantyczna i wyjątkowa więź. 

To by było na tyle, więc jeśli chcesz wiedzieć co stało się gdy się spotkali, to sięgnij po tę

książkę. Ukazuje ona wiele problemów, z którymi zmagają się wszyscy ludzie ( albo może

napiszę, że większość, bo na świecie są twarde charaktery, które są obojętne na uczucia ).

Związek na odległość - czy ma szansę na przetrwanie? ( ja jestem dowodem, że tak! ), czy

dawne wydarzenia mają wpływ na naszą przyszłość i chęć życia w szczęściu? 

Nie jesteśmy stworzeni do życia w samotności ... każdy z nas potrzebuje swojej połówki,

bliskości, miłości i stabilizacji.

Życzę Wam wszystkim morza miłości!! :)


*


"... Nic, co ma jakąś wartość, nie jest łatwe ... "


*

"... Jeśli jesteś pewna, że Garrett może dać Ci taką miłość, jakiej potrzebujesz

i jaka Cię uszczęśliwi, zrób wszystko, żeby go zatrzymać.

Prawdziwa miłość to rzadki skarb, a tyko ona nadaje w życiu sens... "


*




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz