sobota, 30 czerwca 2018

Historia żaglowców - Franco Giorgetti



Dziś pokażę Wam książkę, która błyskawicznie zajęła najważniejsze miejsce w moim serduchu ... kocham w życiu trzy pasje - fotografię, książki i .... Żaglowce! Gdy jedenaście lat temu po raz pierwszy stanęłam oko w oko z tymi cudami techniki nie zdawałam sobie sprawy jak wielka miłość może nas połączyć. Majestatyczne, eleganckie....te małe i te ogromne....polskie i zagraniczne, to bez znaczenia! Zakochałam się w nich wszystkich bez wyjątku.

A oto i moje "maleństwo" :











Wydawnictwo Carta Blanca wykonała kawał mega roboty .... duży format, masa kolorowych zdjęć, opisy, ciekawostki - 320 stron pięknie wydanej perełki ❤️❤️❤️❤️

Poniżej zamieszczam kilka linków do moich zdjęć - serdecznie zapraszam do ich obejrzenia! Będzie mi bardzo miło Was gościć :). To tylko kilka z nich ... ale wszystkie są widoczne na moim fanpege'u fotograficznym - Karolina Hajdysz - Fotografia 




Polecam!



1 komentarz: