niedziela, 10 czerwca 2018

Kampania Le Petit Marseillais - Rozświetlający rytuał



" ŚWIAT POŁUDNIA I PROWANSJI

Kraina zapachów, kraina barw, kraina nowoczesności i ponadczasowych wartości, kraina harmonii i radości życia...

Gdy poczujesz zapachy Le Petit Marseillais, natychmiast znajdziesz się w Prowansji. Wystarczy, że zamkniesz oczy, by przenieść się na łono natury, znaleźć się wśród sadów, na lawendowym polu, w sosnowym lesie, w cytrusowym gaju lub ogrodzie warzywnym.

Le Petit Marseillais zabierze Cię w spokojną podróż dzięki składnikom oraz przepisom ze środziemnomorskiego Południa. To podróż śladami zapachów, najlepszych dobrodziejstw natury, emocji i „prostych przyjemności Południa”.

Otwórz oczy i w świetle prowansalskiego słońca odkryj szczególną moc niezwykłej palety barw. Le Petit Marseillais od początku stara się rozwiązać tajemnicę magicznego związku między „składnikami, zapachami, barwami i zawartością”.

Le Petit Marseillais jest esencją wartości Południa i obszaru Morza Śródziemnego (naturalności, autentyczności, bliskości i radości życia).

Poznaj naturę Południa z Le Petit Marseillais. "


Czy są lepsze argumenty, które sprawiłyby, że bez kiwnięcia palcem skusiłabym się na produkty Le Petit Marseillais? Zdecydowanie nie ... oczywiście paczka ambasadorska znacznie to ułatwia, ale teraz już wiem, że każdy produkt jaki tylko znajdzie się moich łapkach spełnia moje oczekiwania, które są niestety dość wysokie... .
Jak już dawniej wspomniałam jestem alergikiem ... byle drobiazg powoduje zaczerwienienia, swędzenie skóry itp.  Ale nie te! Sprawdziłam każdy z nich wielokrotnie i tego jestem pewna. Są bezpieczne dla skóry.

A oto i paczucha w dniu odbioru - po raz kolejny towarzyszyły tej chwili spore emocje i podekscytowanie. Chwilami zastanawiam się czy ja naprawdę mam tyle lat ile widzę na własnym dowodzie osobistym? Niemożliwe... . Wyrośnięte dziecko - to prędzej hihihi.


Wewnątrz znalazłam list do Ambasadorki, oraz katalog produktów



i TADAAAAAAAAM taką zawartość ❤️❤️❤️



- Pielęgnujący olejek do mycia - bajeczne połączenie olejku morelowego i olejku z płatków róż - mój nr 1 ❤️❤️❤️ przepadłam całkowicie! Przecudowny zapach, intensywnie się pieni i pozostawia zapach i gładkość skóry na dłużej 💛

- Nawilżająco rozświetlające mleczko do ciała - olejek morelowy, biała lilia i masa perłowa. Ma delikatny zapach, bardzo ładnie się wchłania i w dodatku te błyszczące drobinki ... skóra nabiera zdrowego i dobrze nawilżonego wyglądu

- Pielęgnujący dezodorant - olejek morelowy i olejek z szałwi - nie jestem wielką fanką tej formy antyperspirantu, ale postanowiłam spróbować. Myślę że to dobry i godny polecenia produkt. Niestety nie potrafię jasno określić jak długo się utrzymuje na ciele, bo uważam, że to wszystko kwestia indywidualna. Ponadto intensywna fizycznie praca na trzy zmiany także jest barierą, której ciężko dotrzymać kroku. Lekka forma, pudrowy, przyjemny zapach - dobrze sprawdzi się w czasie cieplejszych dni, pomoże utrzymać świeżość na skórze.

- Próbki produktu dla znajomych krejzolek, które z przyjemnością ze mną testują produkty LE Petit Marseillais







Kolejna paczka i kolejny strzał w dziesiątkę! To jedyna możliwa opinia jaką mogę oferować ... podczas kampanii otrzymałam także niezwykle pozytywną wiadomość od znajomej mieszkającej akurat we Francji. Firma i produkty godne zaufania, używane na co dzień, spełniające wszelkie możliwe normy i oczekiwania klientek.
A jak wyrażały się Panie, które razem ze mną testowały mleczko nawilżające? Nie zaskoczę nikogo, bo tak naprawdę każda z nich była zadowolona! Co prawda dwukrotne użycie produktu nie potrafi zdziałać cudów, ale Panie zostały skutecznie skuszone i myślę, że ich kosmetyczki wkrótce zapełnią się produktami LPM ❤️

Ślicznie dziękuję LePetit Marseillais 
#lepetitmarseillais #ambasadorkalpm #rozświetlającyrytuał

❤️❤️❤️❤️❤️

1 komentarz: