niedziela, 10 czerwca 2018

Bracia Slater - Dominic - L.A.Casey







Ahh Ci niegrzeczni i piekielnie seksowni faceci...potrafią naprawdę mocno zamieszać w kobiecych główkach (i nie tylko w nich)...! A to pierwszy z nich, Dominic. Właściwie to już teraz rozumiem skąd te całe zamieszanie braćmi Slater ... to kipiący testosteronem samiec, w dodatku zwielokrotniony licznym rodzeństwem!! I jak tu się bronić? Bronagh to pierwsza kobieta, której charakter, postawa i piekielnie ostry język stał się prawdziwym wyzwaniem dla młodego Slatera. Dziewczyna chcąc nie chcąc stała się celem, który musi zostać zdobyty za wszelką cenę. "Dominic zdobywa to czego pragnie".... i dba o to ze wszystkich sił (o czym przekonają się co po niektórzy w trakcie lektury). Będzie krew, cała masa siniaków, niezłe słownictwo i to co najważniejsze, czyli szczypta romantyzmu, namiętności, oraz rodzina i wciągający wątek z końca historii.


"- Wiecie, o co w tym chodzi - zaczęłam. - Jeśli lubicie rude, macie ustawiać się w kolejce do Destiny. A jeśli chcecie dostać w ryj, to proszę do mnie, już ja się wami zajmę. "

Wydawnictwo Kobiece
Wydana 5 października 2017
488 stron



2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Długo zastanawiałam się czy sięgać po pierwszy tom... Mam wrażenie, że coraz trudniej napisać tego typu książki, bo tak naprawdę chyba wszystko już było. Poza tym jest tyle części i jeszcze te dodatki z kobiecej strony...wciąż obawiam się czy to trochę nie naciąganie tematu do granic. Jednak zamówiłam dwie kolejne główne części...dam im szansę :).

      Usuń