sobota, 30 czerwca 2018

Dla dzieci - Uwielbiam!




W dzisiejszym poście chciałam pokazać Wam i polecić z całego serducha dwie wyjątkowe pozycje dla Waszych najmłodszych milusińskich. Powiem szczerze, że jako zdecydowanie dorosła osoba całkowicie zakochałam się w nich od pierwszego spojrzenia! Może z Wami będzie tak samo?


"Trzymaj mnie mocno" - Jane Chapman *****

"Trzymaj mnie mocno" to przepięknie wydana książeczka w większym formacie dla każdej pociechy ( wiek docelowych czytelników określony przez wydawcę to +1 ). Bajecznie kolorowa, z całą masą cudownych ilustracji - uwielbiam ją! To króciutka, bardzo mądra historyjka o przyjaźni, miłości, życiu w społeczeństwie i bezpieczeństwie. Malutka wydra Miki spędza całe dnie ze swoją Mamą, jednak pewnego dnia zostaje sama w czasie gdy ona poluje. Poznaje drugą wydrę o imieniu Amak i zaprzyjaźnia się z nim dzięki czemu oczekiwanie na powrót Matki staje się przyjemniejszy.
Twarda okładka, duża czcionka - idealna na początek jak i nieco starszych dzieci, które np wybierają się do przedszkola.
















"Proszę mnie przytulić" - P.Wechterowicz / E.Dziubak *****



Z egzemplarza na egzemplarz mam coraz większą słabość do dziecięcych książek ... ♥️. Są tak fantastyczne, że sama z ogromną przyjemnością cofnęłabym się w czasie by znów mieć te 5 lat i móc na nowo przeżywać każdą z tych bajek.
Ale wracając do tematu - a Wy? lubicie się przytulać? Czy w ogóle jest możliwe by ktoś tego nie lubił? Czujemy wtedy przyjemne ciepło, bezpieczeństwo, miłość, która skłania też do refleksji i poprawia humor każdemu i w każdej sytuacji!a Same pozytywy! Złoty środek na każde zło ♥️. Dlatego polecam książkę każdemu i zalecam przytulaski jako codzienną tradycję ♥️. Piękne ilustracje, ciepła i przyjemna opowieść....mimo mojego wieku zostałam całkiem oczarowana i wiem, że sięgnę także po inne tytuły autorów.

Wspólny spacer Taty Misia z synkiem staje się niezapomnianą przygodą. Taki mały, prosty gest, który potrafi działać cuda. Po drodze przytulają każdego kogo spotkają. Nie wierzycie? Musicie się zatem przekonać o tym na własnej skórze.















1 komentarz: