sobota, 16 czerwca 2018

Obsesja - tom 2 - Saga Braci Steele - Helen Hardt







Nadszedł czas na drugi tom historii o seksownym Talonie Steelu i Pani prokurator Jade Roberts. Ostatnim motywem z pierwszego tomu pt "Pożądanie" był płonący feniks, który zwiastował poważne niebezpieczeństwo. Ten tom wyjaśnia coraz więcej niejasności z przeszłości rodziny Steelów jak i traumatycznych wydarzeń, które miały miejsce gdy Tal miał dziesięć lat. Jade potrafi ukoić jego ból, gniew i obsesję, ale on uważa, że nie jest jej wart ... że ona nie jest przy nim bezpieczna. Jednak miłość kiełkuje bez względu na to co oboje myślą i czego chcą. Z resztą fizyczna chemia pomiędzy nimi jest tak intensywna, że wszystko inne przestaje mieć jakiekolwiek znaczenie. Mężczyzna mimo początkowych oporów podejmuje chęć walki o szczęśliwe życie w przyszłości u boku Jade i własny spokój. W koszmarach Talona pojawia się coraz więcej detali, co pobudza i skłania do działania i poszukiwań tych drani z przeszłości. Tymczasem ona otrzymuje zadanie od szefa biura by znaleźć jakiś haczyk na Steelów, który pomógłby obalić ich idealny w oczach mieszkańców obraz. 

Podobało mi się! A zwłaszcza koniec ... poczułam się jakbym oglądała jeden z wciągających telewizyjnych tasiemców. Po raz kolejny ucięto historię w mocnym momencie, który spowodował u mnie gęsią skórkę. Taka mała bomba... Wkręciłam się i jestem strasznie ciekawa co będzie dalej i jak to wszystko się zakończy (choć po części się domyślam ;) ).


Wydawnictwo Edipresse
286 stron
PREMIERA - 20.06.2018
Dla zainteresowanych oto link do recenzji pierwszego tomu Sagi:





1 komentarz: