niedziela, 15 stycznia 2017

Obce dziecko - Rachel Abbott




David Joseph traci w wypadku samochodowym swoją ukochaną żonę, a będąca z nią córka,

sześcioletnia Natasha znika w tajemniczych okolicznościach. Kilka lat później mężczyzna 

pogodzony względnie z losem układa sobie życie na nowo z drugą kobietą, Emmą. Są świetną

parą, rodzi im się malutki chłopczyk Ollie, tworzą piękną rodzinę, do czasu ... . Pewnego 

dnia domu pojawia się nastoletnia już Natasha. W dodatku kompletnie odmieniona i 

wrogo nastawiona. Od tej pory nic już nie będzie takie jak dawniej... . Gdzie przez te lata 

przebywała Natasha? dlaczego powróciła właśnie w tej chwili? Tego wszystkiego dowiecie 

się sami, nie chciałabym opowiedzieć Wam wszystkiego :).



*


Byłam sceptycznie nastawiona gdy czytałam, że to książka na jedną noc, że czyta się ją 

właściwie jednym tchem. Jednak to prawda! Przed snem wzięłam ją w łapki i całkowicie

przepadłam do drugiej w nocy :). Mimo iż początek był według mnie odrobinę nijaki i

nieco się w nim pogubiłam, to już później akcja ruszyła z kopyta, a ja zatopiłam się w tę

historię. Drugim powodem mojego sceptycyzmu był fakt, że jest to mimo wszystko czwarty

tom serii. Obawiałam się czy nie tracę jakichś ważnych wątków, informacji, ale i to okazało

się bezpodstawne. Zdecydowanie można po nią sięgnąć nie tracąc niczego, kolejność w tym

wypadku nie jest wymagana. Mogę więc z czystym sumieniem polecić, a i sama sięgnę po

resztę części serii "Tom Douglas" żeby poznać lepiej samego Toma, który nieco mnie

zaintrygował.



*       *


„(…) życie jest serią zbiegów okoliczności, dobrych i złych.

Podjęta pod wpływem chwili decyzja, żeby pójść w inną stronę, może sprawić, że 

człowiek spotka miłość swojego życia albo potknie się o krawężnik i skończy w szpitalu. 

Życie składa się z tego rodzaju alternatyw.”


*       *



Bardzo podobają mi się kreacje bohaterów i targające nimi emocje. Pełno w nich lęku,

niepewności, bezradności, ale i wściekłości co podsyca chęć poznania każdego szczegółu tej

układanki. Autorka krok po kroku podsuwa nam kolejne nowe informacje, czym zaskakuje

czytelnika. Książka ta jest idealnym wyborem na wolny wieczór z książką. Na pewno się

nie zawiedziecie, a Wasz wieczór zapewne przeciągnie się w noc :).




   Obce Dziecko - Rachel Abbott
   
  Wydawnictwo - Filia Mroczna Strona

  Cykl - "Tom Douglas" cz.3

  Premiera 24.04.2016

    448 stron

  thriller/kryminał/sensacja



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz