niedziela, 15 stycznia 2017

Dziecko znikąd - Rachel Abbott







Zaraz po pochłonięciu "Obcego dziecka" musiałam dowiedzieć się co działo się dalej ze 

wszystkimi bohaterami. Według mnie niestety, ale jedyną opcją kontynuacji tej historii jest 

ebook "Dziecko znikąd". Czemu niestety? Nie lubię ebooków, ale cóż...czasem trzeba się 

poświęcić skoro niema innego wyboru ;). Jest to krótka 'nowelka' - tylko 102 strony. 

Szczerze mówiąc dokładnie tego brakowało mi gdy kończyłam "Obce dziecko" ... i zupełnie 

nie rozumiem czemu nie zostały one obie złączone w całość :/.

Właśnie wtedy byłoby według mnie idealnie.


Teraz nieco szerzej o samej treści. Od ośmiu miesięcy Emma Jospeh za wszelką cenę szuka

Tashy. Jeździ do miasta z Olliem i wołają dziewczynkę zwracając tym uwagę wszystkich

przechodniów. Niestety bez większego skutku. Tom myśli, że Emma zbytnio przeżyła

ucieczkę Tashy, więc gdy kobieta zauważa ją na ulicach miasta nie jest w stanie jej uwierzyć,

ale jednocześnie nie chce by straciła przez niego swoje pozytywne i pełne nadziei 

nastawienie.

Po tajemniczym telefonie zmienia jednak swoje nastawienie i całym sobą wspiera działania

Emmy, przy cichym udziale ... pewnego człowieka.

Czy uda im się znaleźć Tashę przed ludźmi, którzy bezsprzecznie chcą ją skrzywdzić?


Tasha od wielu miesięcy żyje w ukryciu i niepewności co tak naprawdę stało się gdy ostatnio

była razem z Emmą i Olliem. Myśli, że nie zasługuje na normalne i szczęśliwe życie, stąd

ucieczka. Nie chciała narażać swojej przyszywanej matki i braciszka. W tych warunkach

poznaje Andy'ego, chłopaka który staje się jej opiekunek, choć sam przeszedł w swoim życiu

wiele. A teraz koniec :) wystarczy opowiadania, co było dalej sami musicie się przekonać, ale

uwierzcie - nie zawiedziecie się na pewno. W tym dodatku dzieje się jeszcze więcej!


Czy czegoś mi zabrakło na tych stronach? jakaś część mnie myślała, że po tym wszystkim

życie Toma i Emmy się złączy... a poza tym szkoda, że wątek Andy'ego był tak ubogo opisany,

że jego wątek nie mógł zostać nieco rozszerzony. Moja wyobraźnia zaczęła podsuwać różne

możliwości co stało się z tym chłopcem później, po wszystkim...ale niestety, zostało to ucięte.


Mimo to teraz mogę powiedzieć z czystym sumieniem, tak na 200% że jestem w pełni

usatysfakcjonowana i polecam w zagłębienie się w te historię :).


*


Data wydania: 05.10.2016

Wydawnictwo: Filia - Mroczna Strona

Thriller / Kryminał / Sensacja



*




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz