niedziela, 27 maja 2018

Kampania Werthers Original Soft Eclairs Rekomenduj.to



Nigdy w życiu nie zapomnę tej chwili radości i zaskoczenia, gdy okazało się, że uda mi się dołączyć do wąskiego grona, które otrzyma możliwość przetestowania jednych z najlepszych cukierasków na świecie! Jako dziecko mocno w pamięć zapadły mi te klasyczne, śmietankowe karmelki, które kupowałam i jadłam w ilościach prawie że hurtowych! Achh te wspomnienia! Aż tu nagle pojawiła się nowość - miękki karmelek z najlepszą czekoladą jaką jadłam od dłuższego czasu! Cudownie połączenie smaków! 

Zdjęcie zapożyczone z internetu

A już kilka dni później do drzwi zastukał kurier ❤️❤️❤️



Tyle słodkości i cudowności w jednym pudełku!! Prawdziwa, dziecięca pełnia szczęścia!!




Moja opinia jest taka, że jestem bardzo zachwycona 3-ema z czterech otrzymanych smaków. Nie potrafię wybrać absolutnego numeru jeden! Hmmm....a więc, zrobimy tak: 


Miejsce 1 - Soft Eclairs i Cukierki śmietankowe - BOSKIE!!! ❤️❤️❤️❤️❤️

Niezwykły smak czekoladowego nadzienia i absolutna klasyka w wersji śmietankowej - wróżę im naprawdę wieczną władzę i chwałę wśród tych małych słodkości jakie można nabyć na rynku :). Praktycznie wszyscy znajomi którzy je przetestowali są nimi zachwyceni. Jedynym minusem o którym można byłoby tu nadmienić jest fakt, że opakowanie jest małe, a same cukierki niebezpiecznie uzależniające! 






Miejsce 2 - Creamy filing ❤️❤️❤️❤️

Tak jak w przypadku Soft Eclairs wersja Creamy Filing jest równie pobudzająca dla zmysłów. Karmelkowe nadzienie rozpływa się w ustach ... niebo w gębie, zdecydowanie! Zdjęcie niestety z internetu, ponieważ sama zawartość zniknęła w mgnieniu oka :))).





Miejsce 3 - Soft Caramels ❤️❤️

Moim zdaniem to zdecydowanie najsłabsza wersja Werthersów - owszem są smaczne i słodkie, ale ja zupełnie nie przepadam za ciągutkami. Wszystko lepi się do zębów, a że jestem przy okazji akurat w trakcie noszenia aparatu ortodontycznego, to tym bardziej zjedzenie tego jednego cukierka graniczyło z cudem. Jeśli jednak ktoś lubi takie ciągnące się cukieraski, to i te na pewno trafią w jego gust. Jestem pewna :)




#werthersoriginal
#swiatkarmelu
#softeclairs




1 komentarz: