sobota, 26 maja 2018

Inwigilacja - Joanna Chyłka - Tom 5 - Remigiusz Mróz








Ja to jednak udana agentka jestem. Cały czas żyłam w przeświadczeniu, że przeczytałam już wszystkie tomy o Chyłce i Zordonie (oprócz najnowszego "Testamentu") a tu co? Zonk! Bo "Inwigilacja" leżała sobie cierpliwie w kartonie nietknięta od zeszłego roku, kiedy to moja Mama zdobyła dla mnie autograf podczas warszawskich targów ! Hahahaha No po prostu pojechałam po całości!

Ulegam coraz większemu urokowi Zordona ... to zdecydowanie on jest tą uczuciową i romantyczną duszą w tym duecie. Choć co rusz wpada w jakieś tarapaty, bądź po prostu swoją otwartością i szczerością wkurza, lub onieśmiela Chyłkę (choć ona sama nie daje tego po sobie poznać). A sama Chyłka? Wciąż ma potężne jaja, choć ciąża chwilami ją hamuje (miła odmiana). W dodatku widać w niej zalążki tych zwykłych uczuć, potrzeby bycia w związku i bliskości z drugim człowiekiem. Prawniczka twardo poszukuje ojca dziecka, które nosi dość dzielnie pod sercem...rzuca palenie i picie. Nasza dwójka staje w obronie mężczyzny oskarżonego o terroryzm...jest to naprawdę ciężki orzech do zgryzienia zwłaszcza, że pewna organizacja że wszystkich sił stara się zniweczyć ich wszelkie działania. Koniec powala i zmusza do sięgnięcia po "Oskarżenie"!




Wydawnictwo Czwarta Strona
Wydana 15 marca 2017
592 strony


1 komentarz: