sobota, 7 kwietnia 2018

Bez pożegnania - Mia Sheridan





Chciałam zrobić zdjecie, a tu nagle hoooop i prosze bardzo! Ktoś mi się wcisnął w kadr 
hihihihi :)

*         *        *


Foto - Karolina Hajdysz


 Od zawsze uwielbiałam historie pisane przez Mię Sheridan - miały w sobie coś, co sprawiało, że żyłam razem z bohaterami i przeżywałam z nimi każdą chwilę - złościłam się, śmiałam, chciałam mocno wstrząsnąć widząc jakie robią głupoty, które nie zaprowadzą ich do niczego dobrego...

Tym razem jednak nie czuję się w pełni usatysfakcjonowana ... czegoś tu zabrakło, czegoś w prawdziwym stylu autorki. Książka jest niezła, przyjemnie mi się ją czytało. Jedna z tych historii na dobry wieczór, ale to wszystko.

Życie zaskakuje nas na każdym kroku. Podejmując pewne decyzje nie jesteśmy w stanie stwierdzić, czy doprowadzi nas to do celu, jakiego pragniemy. Opowieść o Lii, Prestonie i Cole'u - młodziutkiej meksykance i bogatych bliźniakach, którzy od dziecka wspólnie spędzali z nią czas pomimo różnic etnicznych, stanu majątkowego i uprzedzeń ludzi żyjących w okolicy. Powieść o świetnej zabawie, dojrzewaniu, pierwszych uczuciach, lękach i decyzjach, które sprawią, że ich życie zmieni się już na zawsze.

W pewnych momentach nasi bohaterzy szalenie mnie wkurzali ... pomyśleć, że wystarczyłaby tylko szczera i otwarta rozmowa, a wielu nieprzyjemnych i tragicznych sytuacji można byłoby po prostu bez problemu uniknąć. Ale cóż ... takie jest życie. Nigdy nie będzie idealnie ... to nie bajka o księciu z bajki i biednym kopciuszku, choć są pewne podobieństwa :)).

Sznur wydarzeń sprawił, że ich drogi się rozdzieliły, choć uczucia nie wygasły. Dwóch braci zakochanych po uszy w jednej i tej samej przyjaciółce...jak to może się skończyć? Na pewno będzie się działo....myślę, że nawet więcej niż sami sobie wyobrazić. Miną lata, ktoś odejdzie, ktoś inny szturmem zdobędzie serca bohaterów.

Więcej nie zdradzę :)


Foto - Karolina Hajdysz




marzec 2018
352 strony




2 komentarze:

  1. Właśnie jestem w trakcie lektury tej książki, niebawem podzielę się wrażeniami. 😊

    OdpowiedzUsuń