sobota, 31 marca 2018

Wygrane - te małe i te duże :)



Jakiś czas temu na instagramowym profilu niesamowitej i szalenie kochanej Małgosi LadyMargot.pl odbyło się fenomenalne rozdanie. Jako, że Gosia jest bardzo popularną blogerką to jej konto jak i konkursy przyciągają ogromne rzesze zainteresowanych osóbek - w tym oczywiście mnie :).
Tym razem nagrodami w rozdaniu były cztery różnokolorowe plannery firmy Love Simple. Wiadomym jest, że zdjęcia nie zawsze oddają realny obraz, ale gdy tylko zobaczyłam to cudo w biało czarne pasy, po prostu musiałam chociaż spróbować! 

Przy okazji pozostawię Wam parę linków, bo naprawdę WARTO zajrzeć do Gosi, a jeśli przy okazji rozglądacie się za wyjątkowym plannerem, to macie już dwa w jednym! Sama radość :).  Ja zajrzałam i cóż .... przepadłam na wieki! :). Zapraszam Was serdecznie do obserwowania



Małgorzata Tinc - Lady Margot ❤️❤️❤️




Producent tych bajecznych plannerów



Coś około tygodnia po ogłoszeniu konkursu otrzymuję wiadomość, że UDAŁO mi się! Jeden z nich, moja zeberka będzie moja! Juuuuhuuuu! No po prostu szok! :). Gapiłam się tempo w telefon i wciąż nie mogłam uwierzyć! :). 
No dobra, czas na zdjęcia, muszę się pochwalić :)))).


Pięknie zabezpieczona kartonowym, firmowym pudełkiem:


















I co myślicie? 

Ten planner jest mega, cudowny, boski i w ogóle ACH! Wysoka jakość wykonania powala, ogromna ilość pięknych, mieniących się detali, które przyciągną każde oko. Sztywna okładka, z zabezpieczonymi rogami. Klasyczna, elegancka kolorystyka. 

Przyznaję, że w życiu miałam wiele różnych kalendarzy, a to jest mój pierwszy, tak profesjonalnie wykonany planner. I jestem pewna, że już nigdy w życiu nie sięgnę po żaden tańszy zamiennik. Najczęściej mój kalendarz w ciągu roku (jeśli w ogóle dożywał tego czasu) kończył marnie ... okładki poniszczone, powyginane. Szczerze mówiąc aż wstyd było takie "coś" wyjąć przy ludziach z torebki!

Teraz to się zdecydowanie zmieni, będę przy każdej okazji wyciągać go i pokazywać rodzinie, znajomym i klientom, do których zamierzam od teraz docierać. Tak, postanowiłam wrócić do fotografii i planner LOVE SIMPLE idealnie sprawdzi się w tych intensywnych chwilach.

Zapewne zastanawiacie się jak wygląda w środku? Oto filmik ze strony producenta z dokładnym opisem jego wnętrza, zapraszam:




Zakochałam się !!!

Zdecydowanie polecam firmę LOVE SIMPLE
i zapraszam na bloga i instagram Lady Margot 💚


Dziękuję ślicznie Lady Margot - za to, że jesteś tak niezwykłą osóbką!
za to że po prostu jesteś  ❤️❤️❤️❤️❤️





4 komentarze:

  1. O Boże przepiękny o.o Zakochałam się w nim. Sama bym sobie taki sprawiła, gdyby nie fakt, że dla mnie coś takiego jak kalendarz czy plener jest całkowicie bezużyteczne xd Albo zapominam tam na bieżąco coś wpisywać, albo zapominam o istnieniu czegoś takiego. No ale dzięki Bogu mam w miarę dobrą pamięć do zapamiętywania swoich planów :D

    Gratuluję!

    biblioteka-feniksa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurcze, no to szczerze (ale zdrowo) zazdroszczę Ci tak dobrej pamięci. Ja odkładam szczotkę do włosów, a po pięciu minutach już jej szukam na nowo hihihi. Koszmar jakiś, ale w plannerze nie będę tego zapisywać ;).
      A planner ... ooo tak, jest bajecznie piękny, pełen szczegółów ... no po prostu boooooski :D

      Usuń
  2. Kochana! Jak ogromnie się cieszę, że sprawiłam Ci radość! 😊 Wygrałaś najładniejszy, według mnie, kolor 😍 Sama jestem w tych plannerach zakochana! No, a przede wszystkim dziękuję Ci za cudowne słowa, choć czytając je, oglądałam się za siebie, czy to na pewno o mnie mowa 😄 I nie jest to fałszywa skromność. Ściskam najmocniej! 💕

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosieńko nie jestem w stanie nawet opisać jak wielką, przeogromną, albo gigantyczną radość mi sprawiłaś. Dziecko w sklepie z zabawkami to zbyt mało w tym wypadku...mogłabym to porównać z moim mężem gdy wchodzi do castoramy po śrubki hihihi. Totalny szał!
      Tak, tak, to o Tobie mowa Kochana! Jesteś wyjątkową kobietką i szczerze uwielbiam Cię i Twoje recenzje.
      Ja również Cię ściskam mocno!

      Usuń