niedziela, 17 grudnia 2017

Kasie West - ponadczasowe romanse dla nastolatek



"Chłopak z innej bajki"


Foto - Karolina Hajdysz






Lekka, zabawna młodzieżowa powieść

dla każdego o nastoletniej Caymen,

która poza nauką w szkole pracuje z

mamą w sklepie z lalkami, oraz

tajemniczym i piekielnie przystojnym

Alexandrze, który pewnego

dnia odwiedza ich sklep. Historia jest

pełna rozbrajających i sarkastycznych

docinków za które uwielbiam autorkę.

Absolutnie to moje poczucie humoru!

Strzał w dziesiątkę :). Książka idealnie

pokazuje, że wszelkie różnice nie są

przeszkodami w naszym życiu. Wręcz odwrotnie - mocno się przyciągają, dzięki czemu

możemy stać się lepsi. Bardzo pozytywnie wykreowane postacie, zwłaszcza Xander ...

męski ideał :).
Polecam!



***


"Chłopak z sąsiedztwa"






Niektórzy będą zastanawiać się skąd ta ocena ... niestety mimo, że jest w niej wiele



romantyzmu i chwil gdy uśmiechałam się szczerze, to niestety jest to książka według mnie

wyłącznie dla nastolatków. Poczułam się jakbym wróciła do swoich nastoletnich czasów -

gdy obrażałam się, zakochiwałam, żyłam pełną piersią bawiąc się w najlepsze. Charlie jest

nastolatką wychowującą się w domu pełnym facetów, ponieważ matka zmarła w wyniku

wypadku. Stały kontakt z ojcem gliniarzem i trzema starszymi braćmi powoduje, że

dziewczyna niewiele wie o byciu prawdziwą dziewczyną, jest typem chłopczycy.

Zapomniałabym! do tej gromadki najbliższych wliczany jest także ich sąsiad i najbliższy

przyjaciel (nieformalnie uważany też za czwartego brata) Braden.

Pewnego dnia panna Reynolds zostaje zatrzymana za jazdę z nadmierną prędkością i

otrzymuje mandat, który ukrywa. Ojciec jako wprawiony glina dowiaduje się o tym i

wymierza jej karę - ma znaleźć sobie pracę i zapłacić z własnej kieszeni za swój wybryk.

Udaje się jej znaleźć pracę w butiku odzieżowym... .

Jeśli lubicie książki autorstwa Kasie West i ciekawi was jak Charlie poradzi sobie w

sprawie z mandatem, swoimi emocjonalnymi zawirowaniami i spotkaniami przy płocie z

pewnym chłopcem, to myślę, że będziecie zadowoleni :)






***


"Blisko Ciebie"














Kolejna lekka, romantyczna historia, która

zdobyła swoje miejsce w moim serduchu i

pamięci. Autumn to nieco wycofana

dziewczyna z problemami...przez co stała

się mi bliższa. Chwile załamania jakie jej

towarzyszą powodują gęsią skórkę.

Pewnego dnia dziewczyna wraz z grupą

przyjaciół planuje wyjazd w góry, niestety

przypadkowo zostaje zamknięta na cały

weekend w bibliotece. Wkrótce okazuje się,

że nie jest tam sama...poznaje Daxa,

chłopaka o kiepskiej reputacji. Historia świetnie pokazuje jak silnym czynnikiem

opiniotwórczym jest plotka. Rzadko kiedy ludzie robią wszystko by poznać prawdę...

wygodnie jest przyjąć, że to co słyszymy jest prawdziwe. W dodatku młodzieńcza

miłość...piękna, naturalna, spontaniczna...bywa też bolesna i rzadko kiedy stała. To czas

na zrozumienie siebie i swoich potrzeb, podejmowaniu decyzji bez względu na efekt,

zakochiwanie się i odkochiwanie. Przyznaję z przyjemnością, że to jedna z lepszych

powieści Kasie West. Świetnie się bawiłam...romantyzm nigdy nie będzie

przereklamowany ♥️.



***



"P.S. I like you"



Kolejna historia która sprawiła, że uśmiech nie schodzi z mojej twarzy, a wokół serca

rozchodzi się przyjemne ciepło. Jaka szkoda, że nie było takich książek w czasach gdy sama

byłam nastolatką. Przynajmniej teraz mam okazję cały ten czas odpowiednio nadrobić.

Zarwałam nockę ale jestem szalenie usatysfakcjonowana tym co zostałam na kartkach "PS

I like You". Lily Abbott to kompletna outsiderka żyjąca we własnym świecie pomiędzy

miłością do muzyki, przyjaciółką Isabel, a ogromnym ciepłem w jej rodzinnym domu. Od

dawnych czasow drze też koty z numerem jeden męskiej części szkoły Cade'em. Wszystko z

powodu pewnego incydentu od którego cała szkoła zaczęła ją wyśmiewać i uznawać za

kompletną dziwaczkę. Pisząc na szkolnej ławce fragment ulubionej piosenki nie

spodziewała się jak wiele w jej (i nie tylko) życiu się zmieni...ze ktoś na to odpowie. Świetna

historia, wielokrotnie śmiałam się, choć nie mogłam zrozumieć czemu po prostu bohaterzy

nie spróbują ze sobą porozmawiać, ale po pierwsze...kto zrozumie nastolatki? W końcu

sama zachowywałam się zapewnie podobnie, a po drugie...książka miałaby sto stron, a

tego bym już nie zniosła :).

Uwielbiam i polecam!♥️




***







"Chłopak na zastępstwo"


W dzisiejszych czasach prawdziwą zmorą jest uzależnienie od mediów

społecznościowych ... ludzie chcą być popularni, perfekcyjni i mieć całe mnóstwo

znajomych. Internet daje nam nieograniczone możliwości do działania, ale są tacy dla

których to narzędzie jest ważniejsze niż prawdziwe, ludzkie emocje i kontakty jakich

możemy doświadczyć. Sama nie stronię od mediów, ale zdecydowanie bardziej wolę ludzi,

kontakt z nimi, te wszystkie rozmowy, bądź zwykły uśmiech mijając ich na ulicy...kawa ze

znajomą także lepiej smakuje na żywo, niż kolejny emotek wysłany przez dostepne

aplikacje. Niestety w moim przypadku chęć bycia tą perfekcyjną sprawiła, że finalnie

straciłam to, co kochałam... Ale zawsze warto próbować to odzyskać ♥️.

W takiej właśnie sytuacji stanęła Gia. W wieczór balu maturalnego jej chłopak Bradley z

nią zrywa, a ona załamuje się tym, że jej przyjaciółki uznają, że kłamała o swoim związku.

Przypadkiem zauważa siedzącego w innym samochodzie chłopaka i prosi go o pomoc.

Totalne wariactwo, powiem szczerze że nigdy nic takiego nie przyszłoby mi do głowy :).

Im więcej dziewczyna kombinuje, tym bardziej się to wszystko gmatwa. Hayden także

potrzebuje pomocy, przez co coraz bardziej zbliżają się ku sobie. Koniec roku szkolnego

zbliża się wielkimi krokami. Jak to wszystko się zakończy? Kolejna lekka i bardzo

przyjemna młodzieżowa historia, którą z czystym sumieniem polecam :).





***


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz