czwartek, 16 lutego 2017

Streetcom - kampania Wedel - Wedlowskie desery


Foto - Karolina Hajdysz


Po raz pierwszy mam ogromną przyjemność zrecenzować produkt na swoim blogu! 

Firma Streetcom wytypowała mnie jako Ambasadorkę czekoladek Wedla o nazwie

Wedlowskie desery. I jak tu się nie cieszyć jak słodkości same pukają do Twoich drzwi i 

pchają się w Twoje łapki? Poczułam się jak małe dziecko w sklepie z zabawkami - w końcu 

każdy dobrze wie, że czekolada to największy przyjaciel kobiety, bo o nic nie pyta i zawsze

rozumie :). 


W zbiorczym opakowaniu znalazłam trzy prześlicznie zapakowane różne bombonierki 





Wersja Classic - w mlecznej czekoladzie :




  • - Panna Cotta

  • - Creme Brulee

  • - Tiramisu














Wersja Fusion - w mlecznej czekoladzie :







  • - Dulce de Leche
  • (mleczny delikatny krem)

  • - Cocoa & Orange
  • (intensywne kakao z pomarańczą)

  • - Carmel & Nuts (karmel z orzechem)












Wersja Dark - w deserowej czekoladzie : 







- Pavlova desert (beza z owocami leśnymi)
  • - Lemon Tart (tarta cytrynowa)
  • - Chocolate Mousse & Orange (mus czekoladowy z pomarańczowym ekstraktem)













Każdy łasuch, mały i duży znajdzie w tych pudełeczkach coś specjalnie dla siebie. 

Różnorodność smaków to ogromny plus Wedlowskich deserów. Każda z czekoladek 

zapakowana jest oddzielnie. Eleganckie opakowanie, z klasą, no ale wszak Wedel to firma o

długiej i imponującej historii. Założono ją w 1851 roku! Szczerze mówiąc żałuję, że

mieszkając 22 lata w Warszawie ani razu nie wstąpiłam do pijalni czekolady, choć

wielokrotnie wodził mnie jej zapach gdy jechałam ul.Zamoyskiego. Będę musiała to

koniecznie nadrobić gdy znów pojawię się w stolicy.

Odkąd je po raz pierwszy otworzyłam miała ogromną ochotę spróbować Pavlova Desert,

Panna Cottę i Creme Brulee ... a kiedy tak się stało, kompletnie się rozpłynęłam :). Wybrani

przeze mnie znajomi, którzy wraz ze mną smakowali tych wszystkich cudów też nie posiadali

się ze szczęścia gdy zaproponowałam im współpracę :). Prym zdecydowanie wiodły smaki

klasyczne, drugie miejsce dla wersji Dark, a trzecie - Fusion.

A przy okazji, może i wy chcielibyście brać udział w różnego rodzaju kampaniach i testować

produkty dla firmy Streetcom? Jeśli tak, zapraszam serdecznie tutaj:  Streetcom ( klik! ).

Pomimo faktu, że potrzeba cierpliwości i aktywności by dostać się do którejś z kampanii, to

zdecydowanie warto, bo wszystko przebiega w sympatycznej i profesjonalnej atmosferze.



Wedlowskie desery to idealny prezent na każdą okazję, a nawet bez niej! 


Swoją drogą wielkimi krokami zbliża się Dzień Kobiet ... słodki drobiazg, a do kompletu

bukiet kwiatów, bądź biżuteria. Oto co na pewno spodobają się każdej kobiecie! Każda

okazja jest idealna na coś słodkiego - spotkanie z przyjaciółką, samotny wieczór z dobrym

filmem, a nawet świetna impreza w gronie zwariowanych znajomych! 




Serdecznie dziękuję firmie STREETCOM za możliwość uczestniczenia w kolejnej

fantastycznej kampanii, a firmie E.WEDEL ... że są i tworzą tak cudowne smakołyki :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz