poniedziałek, 19 listopada 2018

Love & Luck - Jenna Evans Welch










"Love & Gelato" bez problemu zdobyło moje serducho treścią i emocjami ♥️. Niezwykła podróż Karoliny do Włoch gdzie spełnia prośbę zmarłej Mamy, a przy okazji odnajduje odpowiedzi na swoje pytania. Pytania, które na zawsze zmienią jej życie.




Irlandia to baśniowy kraj pełen starych zamków, krasnali, zieleni i piwa (hihi takie moje luźne skojarzenia 😉). Myśląc o Irlandii wracam myślami do moich dwóch ukochanych filmów - "PS Kocham Cię" i "Holiday" choć ten drugi nie jest do końca ściśle związany z Irlandią - kto nie widział, polecam oba ♥️♥️♥️)
A więc "Love & Luck" to tak jakby lustrzane odbicie "...Gelato" 😊. Tym razem wraz z Addie (przyjaciółką Karoliny), jej bratem Ianem i Rowanem wsiadamy do zdezelowanej Koniczynki i ruszamy na podbój Szmaragdowej Irlandii ♥️♥️♥️. Cała masa wręcz bajecznych widoków i nastoletnie problemy, które kładą cień na przyszłości każdego z bohaterów. Czy nieplanowana podróż, separacja od rodziny i nowa przyjaźń pomoże? Czy okaże się tym jedynym poszukiwanym przez nich środkiem do zrozumienia i zapanowania nad własnym życiem?

Poraz kolejny naprawdę się rozmarzyłam ♥️♥️♥️ - dziękuję ogromnie Wydawnictwu Publicat za te wszystkie doznania, a także zaufanie i świetną zabawę 😍 ... Dzięki Wam zobaczyłam siebie siedzącą na tylnim fotelu Koniczynki, choćby i przemoczoną do ostatniej nitki, ale wpatrujacą się z prawdziwą ekscytacją w te nieziemsko bajeczne widoki, a w dodatku w pełni wolną i szczęśliwą ♥️. Albo stojącą na murach jednego z zamku zerkającą po horyzont, czująca się jak wielki wojownik...z mieczem w dłoniach 😍😍😍. Kurcze....chyba nieco zaszalałam, ale co mi tam! Marzenia to najpiękniejsza rzecz na świecie ♥️!!





Wydana - 19 września 2018

279 stron











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz