środa, 12 października 2016

Immunitet




Nareszcie  nadszedł ciąg dalszy perypetii Joanny i Kordiana. Remigiusz Mróz 

zdecydowanie pokazał klasę w tym tomie. Chyłka wciąż jest mega żyletą, choć tym razem 

ukazuje swoją drugą twarz. Twarz kobiety skrzywdzonej w dzieciństwie i bardziej 

uczuciowej, niż chce to pokazać na codzień. Podoba mi się, że doznała tych istotnych wg 

mnie zmian, bo dzięki temu stała się niebo bardziej mi bliższa. Zyskała bardziej ludzkie 

oblicze.

...................................



Foto: Karolina Hajdysz

...................................




No i Zordon - jestem z niego dumna! Zamiast strachliwego aplikanta, widzę nareszcie

walecznego i odważnego faceta, który coraz bardziej mi imponuje. Nareszcie mężnieje! 

Przyjemnie czytać jak przechodzi tę metamorfozę. Stawia się Chyłce, a na sali sądowej 

walczy niczym lew korzystając ze wszelkich argumentów, które balansują na granicy

dopuszczanej przez prawo. Czyżby jego przyszłością było stanowisko prokuratora? 



...................................





Foto: Karolina Hajdysz
Do tego między tą dwójką wciąż mocno iskrzy, 

choć niestety niewiele z tego w tym tomie

wynika. Kordian jednak się nie poddaje i 

wielokrotnie próbuje wpłynąć na Joannę. Gdy

patronka znika chłopak delikatnie mówiąc 

mocno się niepokoi i wraz z Kormakiem

zaczynają własne poszukiwania. Kilka 

ostatnich zdań kompletnie mnie zaskoczyły i 

moja wyobraźnia już snuje różne domysły ;). 

Jeeeeeju, kiedy będzie następna część?? Czy 

twarda Chyłka o ciętym języku,

bezkompromisowym stylu bycia naprawdę 

się zapomniała? Po prostu szok!



...................................



Foto: Karolina Hajdysz

Sprawa, którą tym razem zajmuje się ten

duet, to obrona sędziego Trybunału

Konstytucyjnego, który ma być sądzony za 

morderstwo z przeszłości.

Szalenie podobała mi się ta zagadka, 

wielokrotnie gubiłam się w swoich

domysłach. Sprawa z pozoru była

jasna, jednak gdy kolejne z kłamstw

wychodziło na wierzch ukazywał się

prawdziwy obraz całego przebiegu i 

przyczyny zbrodni.





...................................



Absolutnie polecam! 
9/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz