środa, 30 stycznia 2019

Podsumowanie 2018 roku



Witajcie!

Myślałam, że napisanie posta z dzisięcioma najlepszymi moim zdaniem książkami z 2018 roku to będzie przysłowiowy pikuś (pan pikuś hihihi), ale wiecie co? Nigdy nie było mi trudniej! Wklejałam i usuwałam naprzemian swoje propozycje kilkadziesiąt razy i wciąż było tego zbyt wiele!

Szaleństwo, prawda? Wy też mieliście takie problemy? :)

Oto moja ostateczna The best 2018 dziesiątka ❤️❤️❤️❤️:



 







Tematycznie są mocno zróżnicowane, ale o to właśnie chodziło - każda z nich pozostawiła wyraźny ślad na moim serduchu i jestem pewna, że wielokrotnie będę jeszcze do nich wracać. Są tego warte! Historie pełne wzruszeń, zaskoczeń

Czy wśród Waszych WYBRANYCH są te, które i ja wybrałam? 

Ściskam Was mocno! 




2 komentarze:

  1. Czytałam książkę A gdyby tak i Adam, są genialne. W planach natomiast mam książkę Powiedz że zostaniesz i stawiam jej naprawdę wysoko poprzeczkę. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak...Adam rozłożył mnie na łopatki. Chwilami myślę że jestem zbyt wrażliwa na takie mocne historie, ale nie potrafię przestać ich czytać...i nie chcę nawet! A gdyby tak, to było moje osobiste odkrycie...wszystko zaczęło się od spotkania autorskiego z autorką. Niesamowita kobieta!
      Uuuuuu wysoka poprzeczka...już zacieram ręce na Twoją recenzję :))))

      Usuń